Take care of your time

Godmorgon! Kom precis hem ifrån Daniella, har varit där och lämnat och hämtat lite grejer från igår. Och gud så trött jag är.. tror du inte att hissen i våran port inte funkar? Och jag bor liksom på 7an, så det var bara att trampa på uppåt jobbigt nog. Har fortfarande lite träningsverk vilket inte är så skönt.. Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik på itunes, lugna låtar passar fint idag. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa med familjen, melodifestivalen kväll. Ska blir riktigt roligt, har inte myst med familjen på flera helger nu.. Imorn har jag och mina två brudar Daniella och Ellan bestämt oss för att ha en spadag igen med bastu, bubbelbad och ansiktsmask m.m och gym precis innan. Detta kommer ske hos min pappa på Södermalm givetsvis. Mysmys! Nej nu har jag lovat mamma att fixa i ordning rummet. Puss på er

Ge mig sommar och min gamla vän tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: