Sjuklingen is back

Hej mina söta bloggvänner!
Sitter just nu och pluggar med ett uppdrag vi har i So, det handlar om framtiden.. kul! Men det går bra åtminstone. Har precis kollat klart på The OC säsong två, så det blev en liten skvätt tårar i slutet. Igår var jag i skolan, hade nationellt prov i svenska. Det var en lång himlans läsförståelse, inte bara en utan flera. Det gick väl rätt bra tror jag. Det kändes så i alla fall, imorn har vi ett till nationellt prov i svenska. Den kommer nog bli en aning svårare må jag tro, det är skrivuppgift. Men man får väl hoppas på de bästa! Efter skolan träffade jag min vän Daniella en stund, vi åkte hem till mig små pratade lite om allt möjligt och sedan pluggade. Runt 5 tiden kom mamma hem och sen drog vi ner till gymmet. Vi gymmade runt 1 och en halv timme, sen blev det hemdags och träffa Marcelo. Nu ska jag plugga lite inför nationella imorn, men lägger snart upp ett inlägg så ni får se min nya jacka jag köpte i stan här om dagen. pussis

You'r my everything bestfriend.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: