Jag är tröttis

Godmorgon! Vaknade för drygt 20minuter sedan. Har varit riktigt segt att komma upp ur sängen idag.. Som igår eftersom jag är genom förkyld.. Dumma vinter! Bort med den. Ska alldeles strax svänga förbi skolan en snabbis och lämna ett viktigt papper angående gymnasiet som min mamma skrivit på. Så tänkte fräscha till mig lite så man inte ser helt sunkig ut bara för att man är sjuk. Efter jag varit förbi skolan ska jag förmodligen hem, plugga lite och i eftermiddag någon gång kanske lilla Ellan kommer förbi och hälsar på. Jätte länge sen vi sågs, hoppas bara jag inte smittar henne rejält. Men nu måste jag hoppa in i duschen och skynda mig för fulla muggar. Men skriver ett inlägg när jag kommer hem igen. Pussis

Det är så kallt ute att morfar blir tvungen att skjussa mig till skolan.
GE MIG SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: