Everything comes to an end


Hej bloggen!
Sitter just nu och lyssnar på depp musik.. Inte bra! Men visst är det härligt ibland att bara sätta på en depp låt, gråta ut och tänka på gamla minnen? Jag tycker det i vilket fall som helst, men inte för ofta såklart. Idag har jag pluggat hemma. Riktigt skönt! Men imorgon blir det skola, har ju min viktiga idrottslektion då också. Tänk er, imorgon är det redan helg? Gud vad dagarna går fort nu för tiden. Nästan för fort.. Igår var jag med Daniella, vi låg och pressade OC säsong 4. Då blev det också lite tårar, för min del.. Haha! Jag är en väldigt känslig människa. Eller som en gammal vän till mig brukade kalla mig; Drama Queen. Kanske stämmer, vem vet. Men nu ska jag återigen luta mig tillbaka och lyssna på depp musik. Känner bara för det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: