Tänka sig..

Att jag är uppe såhär tidigt? Har legat vaken ett bra tag nu.. Men god morgon på er i alla fall! Tänkte alldeles strax få i mig lite frukost, sen ta en runda på spåret och försöka få liv i Daniella idag igen.. Vill nämligen åka in till stan idag och kolla lite eftersom vi inte gjorde det igår.

Vet ni vad jag kom att tänka på? Jag har inte haft frågestund på jätte länge, så sätt igång nu kära läsare. Fråga exakt vad ni vill! Svaren kommer antagligen ikväll eller imorgon.

Ciao! ♥


Min morgon har verkligen startat såhär trisst och grå, men nu ska jag ta tag i det!

Kommentarer
Postat av: jess

är du och marcelo verkligen bara vänner, eller vill du att det ska växa fram till en relation



puss

2010-08-17 @ 13:59:27
Postat av: Anonym

De är tillsammans! :)

2010-09-18 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: