Skönt väder ute.

Kom precis in ifrån promenaden, sprang lite också.. Duktig jag är! Gud så underbart det är att vara ute och gå i skogen när det är sådant skönt väder. Det är inte för varmt och det är inte för kallt, utan det är lite mitt emellan. Blåser lagom, men inte för kalla vindar. Tummen upp för det! Nu ska jag alldeles strax diska lite åt mamma och sedan stor städa mitt rum. Det kan nämligen verkligen behövas.

Efter det ska jag börja göra mig i ordning, försöka få liv i Daniella och sedan åka och fixa naglarna. Får se vad vi hittar på efter det, kanske tar en tur till stan och kolla på vad som behövs handlas inför nästa lön. Den kommer ju snart så + studiebidraget. YES! Nu ska jag börja städa.

Adios amigos ♥


Väldigt gammal bild på mig, The Studio 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: