Hej.. Igen!

Tänkte uppdatera lite smått igen, sitter just nu och väntar på Marcelo som är påväg hem till mig. Vi ska ha film & myskväll tonight, ta en skön promenad och bara ta det lugnt. För imorgon ska vi upp tidigt, åka gokart och sedan dra in till stan för att hitta på något mer galet. Vi måste ju tillbringa våra sista dagar tillsammans nu genom att uppleva massa roliga saker tillsammans vi inte redan gått igenom. Så nu står gokart på tur!


- Biokväll, från skräck (Instängd, båda var livrädda) till action (Inception, grym film!!)
- Bowlat, tillsammans med min syster och Jesse
- Varit på Jesse's brors inflyttningsfest
- Träffat varandras släktingar (inte alla!!)
- Varit på familje + släktmiddagar tillsammans
- Haft hemma myskvällar!
- Varit ensamma hemma i ungefär en vecka, då förstår ni nog att vi hyrde film och beställde hem mat osv? Haha..
- Varit i stan och handlat upp hela min förra lön (ojdå!!) och sedan blev det en mysig middag på en kina resturang.
- Haft massor med sköna kvällar hemma hos min pappa på södermalm och bubblat, bastat.
- Han fick sitta med mig, min mamma och Micke på akuten i ungefär 3-4 timmar sist jag var sjuk.. (Körtel feber visade det sig att det var)
- Haft roliga kvällar tillsammans med mina älskade vänner Daniella och Cristian.
- Sköna promenader i skogen (harbrospåret många gånger), sena kvällar.
- Pressat solarium tillsammans i vintras (?) Haha..
- Jag har varit med honom och hjälpt honom på jobbet, städade lite.. haha!
- Han har städat så mycket, att han har fått mig att börja gilla att städa.. Då är det något som är fel. Eller vad säger ni?



Förlåt! Men uppdaterar mer imorgon, vi kom precis in ifrån promenaden och ska nu lägga oss och kolla på film. Men ni får ha en jätte bra kväll. Så ses vi mer imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: