RIGHTNOW.

Sitter just nu & väntar på att Marcus ska komma till mig ifrån skolan. Han skulle hem först och hämta mitt löshår jag glömde hos honom igår, så det kommer väl ta lite tid än vad jag tänkt mig och planerat. Ikväll är det boxnings-träning som gäller. Har saknat det! Har inte kunnat gå på det de senaste två gångerna pågrund av att vi varit i gamleby. Men nu är jag tillbaka på hälsans fötter igen!


- Ställa mig i duschen innan Marcus kommer
- Vi ska titta på Konungens återkomst
- Möta Daniella i centrum
- Åka hem till Emelie och hämta min kofta
- Boxningsträning 20.00-21.45
- Åka & sola i Tullinge
- Hem, duscha & sova

Kommentarer
Postat av: www.humleboris.blogg.se

Dina planer ser bra ut ;)

2009-09-14 @ 18:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: