PARTYPEOPLE.

Hello!
Kom precis hem från Daniella. Vi har suttit hemma hos henne, degat, suttit framför facebook och proppat i oss vitaminer. Har börjar äta mer och mer vitaminer + bantningspillrerna. Jag äter bland annat algtabletter (bra för hår och naglar), bantningspiller (med vitaminer i också) och sist men inte minst såna där äckliga genomskinliga fisktabletter. Har hört att dom är jätte bra! En annan sak jag bestämt mig för är att jag ska gå de sista gångerna nu på thai-boxningen men sedan blir det gymkort för mig! Låter väl jättebra tycker jag. Hela helgen har varit super kul, hoppas nästa blir lika underhållande. Så kul att komma ut, känna sig fri från skolan. Snart är det höstlov också, vecka 44 here I come. Har ni några roliga planer inför höstlovet eller halloween?

Tyvärr glömde vi kameran hos Marcelo igår kväll när jag och Daniella var där. Ska nog förbi honom imorn och hämta den! Så att jag får ut bilder här på bloggen. Litet plus i kanten.

Älskar hur jag hade håret i fredags. Så gulligt med rosette!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hela DU är alltid fin! :)<3

2009-10-18 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: