YOULIKEIT.



- Gult/missfärgat hår. Att vissa tjejer i dagens läge som inte märker att de går runt så. De tror det är blont fast de egentligen är gult/orange. Säger bara : Big NONO!

- Vädret . Kom tillbaka sommaren. Det gick för fort. Jag vill kunna bada och sola mer! Men nu är det mörkt redan vid kl 21 och det är halvkallt, brr.

- Folk som inte står för de dom säger. Som kan säga så himla mycket på msn, sms o.s.v. Men sen vågar dom knappt titta på en.. Behöver jag säga något mer?

- Farmville. Vad är det för skit spel? Till er som tycker om spelet. Det tar upp eran tid alldeles för mycket. Visst, det är okej att spela någon gång i veckan (för er som spelar) men då dör ju era "odlingar". Nej facebook! Alla pressar det spelet. Ner med det!



- Pälsjackor. Förut var jag väldigt osäker på om jag verkligen skulle köpa mig en pälsjacka. Här om dagen köpte en vän till mig en jätte snygg svart (självklart inte äkta päls) jacka. Och den var så himla snygg. Jag prövade den och jag passar faktist bra i det. Vad tycker ni bloggläsare, ska jag köpa mig en?

- Naturlig hårfärg.
Jag är så trött på alla tjejer som färgar sitt hår vitt/grått. Det kan självklart vara riktigt fint på vissa. Men de flesta färgar bara för de är wannabe kissie. Jag har haft platina hårfärg förut vilket jag verkligen ångrar i dagens läge. Det slet något otroligt på håret. Därför hissar vi naturlig hårfärg!

- Pengar. Pengar kommer alltid vara den stora förälskelsen i mitt liv. Vad skulle jag gjort utan dom? Ingen träning, ingen solning, ingen shopping, inga vitaminer. Nej usch! LYCKA ÄR PENGAR.

- Frisörslinjen. Åh, de ska jag gå. Efter tre års utbildning har jag bestämt mig för att gå en extra kurs och öppna en egen salong. Jag har alltid varit rädd om mitt hår, nästan för rädd. Har bara färgat mitt hår en gång i hela mitt liv. Vilket är skit bra! Därför vill jag hjälpa andra med deras hår och få de så snyggt som möjligt. För jag vet själv när man går och klipper sig hos frisören, så kan det vara så att frisören klippt för mycket.

- Att jag ska börja videoblogga.
Har äntligen bestämt mig för att göra det! Det tog ett tag för mig att bestämma mig. Det är självklart lite svårt nu i början att komma in i det. Men man får vänja sig. Tummen upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: