- Solig Söndag -


Jag och Jocke satt uppe hela natten och väntade på soluppgången.
God morgon,
Visst är det så himla varmt ute? Höll nästan på att tuppa av när jag var påväg hem. Just nu sitter jag här och bloggar och äter nudlar. Ska snart sätta mig i solen en stund också. Igår kväll var den roligaste kvällen på länge. Jag,Emelie,Matti,Rasmus & Jim åkte på fest. Massor med folk där vi kände såklart. Vissa drack,andra drack inte. Men Jim drack nog mest. Han bärde mig upp och ner, brottade ner mig hela tiden. Lite senare gick jag,Matti & Jocke och skulle kolla på soluppgången runt 3 på morgonen. Men Matti gav upp och gick in igen medans jag och jocke satt kvar där på bryggan och såg hela soluppgången. Bilder kommer såklart! Ikväll ska jag kanske träffa Matti, bara för er som inte vet. Så är han min bästavän och ingen kan ta honom ifrån mig, INGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: