- Party all night -


Funderar på att byta till den här designen, eller vad tycker ni?
Mickis
gick precis här ifrån. Igår kväll var jag på fest med massor av roliga människor. Jag & Mickis skulle egentligen åkt hem till mig och sovit, men det slutade med att vi sov hemma hos Patrik. Vi tog tidig buss hem till mig, käkade och satte oss vid datan. Båda är så himla trötta! Ikväll kanske jag ska träffa Alessandro, ska bli jätte mysigt faktist. Har inte träffat honom på snart en vecka. Har saknat honom jätte mycket! Idag ska jag också åka och shoppa med min pappa. Han skrev till mig på msn den busungen : Ska vi åka och shoppa idag Jennifer? Självklart sa jag. Min pappa är allt skön han! Nu ska jag sluta skriva, har inte så mycket mer att berätta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Designen var sjukt fin, du borde byta till den (:

2009-05-02 @ 20:44:20
Postat av: filippalundwall.blogg.se

jättefin :)

2009-05-03 @ 13:03:32
Postat av: ellinor

skulle du kunna fixa en fin designe åt mig ?

2009-05-05 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: