Min Dag


Kom precis hem från Info mötet i Kunskapskolan. Det var väldigt intressant & jag hoppas jag kommer in. Var där med min mamma & Mimmi. Nu ska jag snart sätta mej ner & plugga Biologi. Känner att jag är tvungen.

Dagens roliga händelse : Alla sitter helt tyst inne i föreläsningsalen & lyssnar på Renata (platschef för Kunskapskolan), och helt plötsligt pruttar en liten unge som sitter i en mammas famn. Jag & Mimmi kunde verkligen inte sluta skratta.

Dagens tråkiga händelse : Jag känner att huvudvärken börjar komma tillbaka. Men ska ta en ipren & hoppashoppashoppas på att det försvinner.

Morgondagens planer : Får ni reda på imorn, så kika in då!

Det var allt för mig just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: