MAKESMEANGRY.


Jag blir så himla irriterad på folk som tror alldeles för mycket om sig själva. Visst det finns något som heter självförtroende, vilket är mycket bra att ha. Folk som ljuger om saker de gjort/ska göra. Tillexempel Desireé hon påstod förut att hon tjänade flera tusen på sin blogg (undrar om det var så att hon skrev att hon tjänade nästan 20.000 på sin blogg). Några veckor senare läser man på Paow's blogg att Desirée bara överdriver, att hon inte alls tjänar så mycket. Paow verkar vara en trevlig och väldigt ärlig tjej medans Desirée är raka motsatsen och fortfarande är i fjortisåldern. Jag tänker faktist inte lägga ner mer tid på det där. Men folk som ljuger om sig själva för de tror att folk ska bli imponerade på de, gör mig väldigt irriterad. Jag håller mig till Kenza,Blondinbella och Paow (ibland).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: