- Hey sunshine -

Har precis fikat lite med min mamma och Johanna som är här på besök från Norrköping. Det är min pappas gamla flickvän, vi har fortfarande kontakt med henne eftersom vi har växt upp med henne. Mamma och Johanna är som sagt väldigt bra vänner. Vilket jag tycker är jätte bra! Igår kväll var jag med Mickis och Philip Lewander. Vi drog hem till Joakim Lundberg, det var redan folk där. Vi gjorde inte så mycket, men kul var det. Ikväll blir det party igen för mig och Mickis. Vi har hittat "hemligt" där vi ska vara ikväll. Längtar redan.. Idag mår jag mycket mycket bättre. Klarar mig utan "mr.hemlig".. Mitt liv har gått vidare! Nej, nu ska jag slänga in lite bilder från igår kväll. Och sedan en dagens outfit. Så håll ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: