- Ennu en uppdatering -

Kom precis hem för dagen. Direkt efter skolan träffade jag Marcus,Micke,Sofia och Pontus. Vi gjorde inget speciellt, drog hem till Pontus och jag somnade i hans fotölj. Jag var så fruktansvärt slut idag, första dagen i skolan. Vilket ni säkert förstår att man är ganska trött då. Lite senare drog Micke och Sofia hem, Micke skulle på fotbollsträning. Medans jag och Marcus stannade kvar där ett tag till. Sedan bestämde vi oss alla 3 för att gå och kolla på när micke och hans lag spelade fotboll. Vi var så himla rastlösa! Imorgon är det tisdag, ennu en ny dag i skolan. Det är så konstigt på något sätt att gå till skolan, man är inte vann. Jag lovar att det ska komma bättre dagens outfits. Men har inte orkat idag pågrund av en väldigt stressig och trött skoldag. Men den här mysiga outfiten bjussar jag på, det jag faktist har på mig just nu mina kära läsare. Snart blir det sängen för mig..

Observera mina fina gula strumpor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: