- Det ska va fest hos mig -

God morgon bloggen!
Igår var vi alla vara hemma hos Rasmus Vellonen och partajade lite. Riktigt kul var det med massor av roliga och härliga människor. Sedan sov vissa kvar hemma hos honom. Vilket var ett antal för mycket. Grannen klagade en gång, vi bad om ursäkt. Sedan höjde vi musiken igen och partaJade på hela natten tills klockan 09.00 imorse. Efter det somnade jag och vaknade 11.00 imorse. Snacka om lite sömn och att jag är väldigt trött. Om exakt en vecka börjar skolan igen. Usch, har verkligen inte saknat det. Min lilla Marcus börjar imorn stackarn. Ikväll ska jag nog ut med Daniella, Marcus och några. Marcus sista dag/kväll. Nu ska jag lägga in massor med bilder på facebook från igår. Tänkte slänga upp några här på bloggen med så jag delar med mig av kvällen till er också. ENJOY!

Adam gillar voooooodka.

Ralle's nya pose for the camera.

Artur tänkte ta en sväng i badkaret men det slutade på golvet.

Alex lekte pappa.

Väldigt väldigt fin grupp bild.

Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och marcus tillsammans? =)

2009-08-17 @ 18:37:06
Postat av: http://onlyalice.blogg.se

Som en av Jennifers närmaste vänner så kan jag svara nej på den frågan. Iaf inte än, right jennifer? ;)

Love u!

2009-08-17 @ 23:19:29
Postat av: Jennifer

Svar : Det hade du fått reda på om du hade skrivit ditt lilla namn högst upp :)

2009-08-17 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: