- dålig uppdatering -

Förlåt förlåt förlåt igen..
Jag ska verkligen börja skärpa till mig med bloggandet. Igår hade jag inte tid att blogga någonting alls, sov hemma hos alice i förrigår och sedan drog vi till uttran med massa härliga människor och tände en stor brasa. Jätte mysigt var det! Men sen kom Emelie och hennes pojkvän och hämtade mig. Vi drog hem till Emelie, sedan träffade jag Marcelo som åker till bulgarien idag. Hans flygplan går klockan 7. Ungefär 1h och 45 min kvar. Skönt för honom! Idag har jag solat också, blev faktist ganska brun. Men brunare ska jag bli! Nu är det dags för mig att göra mig i ordning. Ska ut ikväll igen och träffa massa människor. Bloggar när jag kommer hem. Om inte min kära syster måste installera om datan innan dess :/ Min dator har fått virus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: