- Att tänka på -

Inatt låg jag & funderade på vad livet egentligen innebär.
Är trött på falska vänner, all sorg & krossade hjärtan. Jag saknar så många vänner jag gått miste om. Jag har blivit en ny Jennifer. En Jennifer jag inte borde blivit. En Jennifer som har tappat många underbara vänner & en Jennifer som saknar sin bästavän mest av allt. Jag vet att man gör misstag här i livet men inte allt för många. Tänk på vad du säger till dina vänner, du kanske inte menar det. Men dom tar illa upp i vissa lägen. Håll hårt om dom du verkligen älskar, för nästa dag kan det vara försent.

3 Doors Down - Let Me Go

Kommentarer
Postat av: veronica skincare.blogg.se

Välkommen tillbaka underbara Jennifer. Jag älskar dig. Mamma

2009-04-16 @ 15:00:27
Postat av: www.lifeupsidedown.blogg.se

Okej :D



Svarar på massa kommentarer :)

2009-04-16 @ 15:02:23
Postat av: kristinanorin.blogg.se

Förlåt att jag inte hade sätt det innan. jag kan alla dagar förutom onsdag och måndag kvällar.



Kram

2009-04-16 @ 15:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: