ny månad

29 februari ; jag kom hem från pappa vid typ 12 tiden & mötte tim i tumba & sen åkte vi hem till mig. så var vi en stund innan han skulle på hockey. sen åt jag middag med family & sen bestämde sig jag & min syster för att gå till filmkedjan och hyra film&köpa godis. vi hyrde dead silence & fantastic four (silversurfer) haha, båda var skit bra. men dead silence var skit läskig bah. tim skulle egentligen också ha kommit , men han var tvungen att umgås med sin familj efter hockeyn. så det blev bara jag & min syster hemma, all alone. =) hade en liten syster kväll. sen efter filmerna så smsade jag lite med tim & felicia, jahdu sen ringde tim och då snackade vi lite. sen så gick denisé till sitt rum & jag satte mej och kollade på O.C . skit bra avsnitt ! haha. sen kom mamma & jimmy hem, då gick jag in på mitt rum & la mig. jag somnade inte först halv 3 typ.
idag 1 mars ; idag har jag inte gjort mkt, skulle egentligen varit med tim, men han har haft så mkt hockey den här veckan så han pallade inte idag, så vi ska typ göra ngt imorn istället. jag skulle egentligen åkt in till stan med min syster (skulle köpa jeans) men det blev inte av, så jag får typ köpa jeansen på tisdag lr nått. vid middagen åt vi tacos. as göött. sen jah, sitter jag vid datorn och skriver blogg. medans min syster klagar på att jag aldrig blir klar. haha . sen har jag tagit lite kort och så vidare. det finns där nere.
snart börjar melodifestivalen om 50min, haha vilka hejjar ni på? jag hejar iaf på BWO & Caracola. dom var bäst tyckte jag iaf. kommentera dom ni hejar på! =)
på dom sista 50minuterna ska jag & min syster dansa dansmatta som hon köpte igår. haha jag kmr äga
ha det bra.
puss

gårdagens dialog, jag&min syster satt och kollade på filmerna & min syster satt och pruttade. och jag var as rädd för att vi kollade på skräckfilm, men den sista prutten luktade vääääldigt illa, hahaha ;
denisé ; *pruutt*
jennifer ; åh fyfan,
denisé ; så läskig är den inte!?
jennifer ; nej, jag menade din prutt. HAHAHHAA

dagens foton ;


1. min syster denisé
2. jenfs
3. filmerna

Kommentarer
Postat av: emeliue

fantastic4 har jag, men den andra filmen dead silence ser skit läskig ut alltså!
tack för tipset, måste hyras!
PYYSS!

2008-03-03 @ 00:08:21
URL: http://emeliuw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: