jenfs n' linfs dag

hej allesammans,
idag har jag varit skolan. eller skolan och skolan.
hela förmiddagen så var vi med klassen och kollade på teater på subtopia. lite roligt. jag n' linfs skrattade väldigt mkt. sen när vi kom tbx så hade vi lunch, så då gick jag & linfs och åt. sen hade vi lunch rast i typ bara 20 min. väldigt tråkigt då men. sen så hade vi No, & jag fortsatte skriva om Alexander Graham Bell (en uppfinnare som uppfann telefonen & mikrofonen), vi skriver om varsinn uppfinnare på No lektionerna. haha självklart valde jag Bell eftersom att jag är ju beroende av telefonen (aa).
jahdu, sen slutade vi vid typ 2. så då tog jag & linfs snabbaste bussen ner till tumba & gick runt lite där.
Sen ville linfs gå & köpa godis, så vi åt en jävla massa. haha.
sen så mötte vi tim i tumba & gick sedan till ishuset,. där hade vi jävligt kul.
jag och linfs var på värsta humöret. hehe.
sen så skulle tim ha träning, fast lite senare. så då åkte jag hem & just nu sitter jag och skriver blogg.
bra vah? haha.
men nu ska jag hoppa in i duschen.
love / J

dagens dialog (jag&min syster hade fått nya tandborstar av mormor som man ska sätta en sak över tandborsten när man har borstat klart ;
denisé ; jennifer kom !
jennifer ; vänta jag måste bara sätta på tandborsten.
denisé ; euw. hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: