hos mamma igen

hej, kom precis hem från pappa.usch alla tåg var försenade så jag stressade som fan. ikväll ska jag kanske vara med tim, eller ha mys-kväll med familjen. haha när jag kom hem så fick jag mitt påskägg av mamma. har typ varit hos pappa as länge nu. sen typ i fredags.. jahdu, i påskägget så fanns det godis, en tröja & en söt halsduk ! som jag hade önskat mig. tar kort på det senare. men nu ska jag duscha. lägger in bilderna från påskmiddagen med emelie nue. puss ! / J

photos (som emelie (emeliue.blogg.se) tog på mig. ;


dagens inköp ;
image105image106

1. rosa kofta från lindex 199:-
2. beige halsduk från H&M 98:-

Kommentarer
Postat av: sofia

fin kofta & halsduk ! =)

2008-03-29 @ 15:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: