hej hopp gummi-snopp ! 28 sept 2007

tjena , idag har jag varit i skolan , vi slutade klockan 11:00 , skönt eller vadå? våran SO-lärare skulle typ på kurs. & vi hade honom efter lunch rasten så vi fick gå hem istället. Igår hade vi skoljoggen också, fett tråkigt det var asså. Hahah fast det gick typ några framför oss som hade köpt läsk & godis (när man skulle gå skoljogg liksom) jag och lina bah ; ehm okej xD. idag så när jag och lina var på väg hem så hörde vi jääätte hög musik & det kom från kassmyra skolan , så vi gick ner och kollade. då hade dom skoljoggen där & då stannade vi en stund och tittade & träffade en massa kompisar. sen gick vi hem till henne & åt lunch & pluggade lite SO , okej 3 uppgifter men endå xD.sen så vid typ 1 så skulle vi gå ut med linas hund (ronja) & då gick vi förbi kassmyra igen. Haha. & då kom en typ störd gubbe gånende mot oss & då sa vi till ronja ; äre någon som kommer? ronja bara tittade och sen började skälla för att gubben såg så skum ut, HAHAHA. sen vid tre tiden så åkte vi till tumba, lina skulle köpa en mascara & en foundation . jag tipsade henne om ett foundation då , men (; , sen så gick vi till ishuset & kollade på ett par kompisar som hade träning. det var PISS KALLT inne i ishuset, jag och lina hade till och med filt, hahah xD

men nu ska jag kila.
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: