22/6-24/6 , Landet

Hejsan allesammans, Jag har inte hunnit skriva så mkt  men jag hoppas att allt går bra ändå ;) ,  I helgen var jag på mina kusiners land (felicia&filippa), Som sagt vare ju skit väder på midsommar , men det var trevligt ändå . Vi grillade & lite senare åt vi jordgubbstårta (skit gott). Senare på kvällen

vid typ halv 12 (på natten) så gick vi på en fest för hela ön , den är inte så stor då xD. Man grillade korv och marschmellows (hur man nu stavar det) xD .  Där fanns det också dansgolv , fast jag dansade såklart inte Haha !
På lördagen vare ju samma skit väder, så vi satt nog mest inne och kollade på tv & spelade lite kort. Haha fast jag förlorade ju ganska ofta, haha of course. Vi gick och la oss ganska sent också , även fast vi hade as tråkigt.
Sen på söndagen näre var fint väder så skulle vi ju såklart åka hem.. Fast vi hann hoppa på studsmattan och bada i poolen. Och så hann vi åka i min (farbrors) båt. det var as kul, den är ganska stor och snabb .
Helgen på landet har varit helt jävla underbar, har inte saknat tumba ett skit . hahah . fast mina vänner har jag saknat of course =) , Men aja, nu ska jag dra och hyra film . Kommer hem till tumba imorrn ,

/ Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: