23/7-24/7-07 ;)

hej på er alla . :)
igår var jag med carolina och vi var på kvällen. vi skulle sova hemma hos mej , vi spelade t-p :), Hahha hon vann då :P.
sen så skulle vi sova, men det gick inte, carro var pigg & snackade hela tiden, medans jag hade ont i huvet. haha. men sen gick det över som tur var. Idag (tisdag) vaknade vi halv 12 & gick upp och åt frukost. Sen gjorde vi oss iordning & gick till henne . Hemma hos henne satt vi vid datorn & sen kollade vi på film (beck) . haha den var faktist bra. :) sen skulle hon äta & jag med så jag gick hem. & sen har vi chattat lite på msn & så.
Just nu sitter jag & skriver här & pratar i telefon med lina :), vi ska shoppa imorrn . haha det kommer att bli as kul.

vi ses & hörs pusspuss / Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: