Hejsan 14/8

hejsan hallå , igår (13/8) var jag i stan med carolina, jag köpte en ganska fin tröja . & hon köpte också en massa fint. vi hade ganska kul där också, det var typ en gubbe (uteliggare) som stod och dansade & spelade munspel, & jag och carro höll på att garva ihjäl oss, han var typ onykter också lite grann. senare när vi kom hem så bestämde vi att jag skulle sova hos henne , vi var uppe ganska sent (halv 3 eller senare tror jag), vi låg typ och pratade och skrattade hela tiden xD . vi pratade om en jävla massa. Idag så har jag & carro inte gjort något speciellt, vi har varit med en massa kompisar,suttit vid datan,kollat på film (daredevil & coyete ugly som var ganska bra) & kollat på när några spelade fotboll nere i storvreten , det var lite skojj , ;)
Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på men nått blire säkert ;)
USCH, ! SNART BÖRJAR JÄVLA SKOLAN !!

pusshej / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: