Hallå där ,

Förlåt att jag inte har skrivit på länge, men jag har glömt & sovit över hos kompisar & så. Idag är det 1 agusti. FAAAN  snart börjar skolan
Idag 1/8 ska jag inte göra något speciellt , kanske ska ner till mormor & morfar & fika lite. eller nått sånt.
Ingen är ju hemma eller kan göra något idag, Carolina är i göteborg ( skulle igentligen ha hängt med henne dit men jag kunde inte ) , Lina är på gotland, Min kusin är på kryssning ,Jadu, jag vet inte vad jag ska göra dom här två dagarna som ingen kan, =/ .
Ska typ hyra film ikväll med min syster, har typ lovat henne det. Hhaha.
Imorgon 2/8 så ska jag inte hitta på något speciellt heller , men det är så jävla tråkigt att ingen kan för att då sitter man nästan bara och degar.
Ikväll ska jag ut & springa med mamma i skogen. Då har man nått att göra då . !
Men nu ska jag kila,

puss / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: