Wake up in the morning, feeling like p-diddy

God morgon, har ni sovit gott? För det har jag. Sitter just nu och pluggar som en galning, måste tydligen skicka in det till min ansvarslärare Maria lite senare ikväll. Så det får bli så! Jag somnade faktiskt riktigt tidigt igår för att vara jag, runt halv 1 tror jag klockan var.

Kommer alldeles strax upp ett inlägg på en liten dagens outfit med tanke på att ingen är hemma och kan fota mig.. Men ni får nöja er med min lilla webbcam så länge! Ikväll blir det solarium tillsammans med min söta vän. Hann nämligen aldrig sola igår och det MÅSTE ju bli av. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Freddie boy

Du kommer aldrig bli brunare än mig :)

2010-03-30 @ 14:56:51
Postat av: Jennifer

Svar Freddie boy: Jo vänta bara! :)

2010-03-30 @ 14:57:48
Postat av: fredrik

Hehe, kommer aldrig lyckas gumman :)

2010-03-30 @ 15:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: