Hallå i stugan


åååh, jag känner solsuget.
Idag har jag bara varit hemma. Fast har orättvist legat i sängen hela dagen med en kall handduk på huvudet. Har haft feber och ont i magen. Men imorn blir det skola. Jag har också städat mitt rum och diskat, haha blev rastlös av att bara ligga i sängen. Så då tyckte min mamma att jag var duktig så idag ska hon köpa ett minneskort till min mobil. Så jag äntligen kan lägga upp fler bilder på bloggen + outfits och såvidare. Låter inte det bra? Jag vill gå ut i det fina vädret. Har inte varit ute ennu. Men såklart så får man ju inte det idag. Hur många grader var det ute idag, någon som vet?

Kommentarer
Postat av: Annica

typ 10 grader va de ute elr mer

2009-04-01 @ 14:48:31
Postat av: Jennifer

svar Annica : Okej, oh herregud vilken hetta för första gången :)

2009-04-01 @ 14:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: