Som ni säkert visste..

Så skaffade ju jag och Emelie ett månadskort förra veckan på Friskis&Svettis, vi har bara hunnit gymma två dagar med tanke på att jag varit sjuk. Men jag kan säga er att det är ett riktigt fräscht gym, de spelar bra musik och man får mycket utav priset. Du har tillgång till gymmet, olika sorters gympass och så finns de även massage stolar där (Vilket alltid är ett plus för mig, men i dom sitter alltid de gamla tanter!!)

Min och Daniellas tränings säsong har ju börjat nu inför v.44. Då vi drar ner till Spanien! Ska bli riktigt skönt, speciellt att få träffa min älskling. Men det ska bli en kul upplevelse tillsammans med Daniella också! Och ni vet ju.. Man måste ju komma iform inför beachen? Right..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: