Hej mina läsare!

Ligger just nu i sängen och väntar på att min mumsiga thai mat ska komma hem. Jag har blivit sjuk och ska upp till doktorn imorgon IGEN! Jag tror jag har varit sjuk minst 8gånger nu de senaste halvåret, och det har alltid varit samma sorts "sjuk/förkyldning".. Måste kollas upp!

Igår var jag bara hemma och tog det lugnt tillsammans med Daniella. Mysigt hade vi det och kollade på massor med olika filmer bland annat Into the blue. Ikväll blir det bara lugnt, skulle egentligen på dans idag men det får jag inte utav mamma nu eftersom att jag är sjuk. Men ska förmodligen ut och gå en liten sväng efter maten, behöver frisk luft. Ni får ha en trevlig söndag, så hörs vi sen! ♥
Bild på mig, ifrån i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: