Mer angående den fina överraskningen

Den 7de Oktober, natten till den 8de Oktober. Gick jag och la mig väldigt tidigt, somnade inne i min systers rum med både kläder och smink på (?) typiskt.. Min familj tvingade mig att sova hemma den natten för att jag skulle få ett paket på morgonen utav Marcelo. Och det var bara jag som kunde skriva under på paketet. Så jag blev väldigt glad när jag fick reda på att min pojkvän skickat ett paket till mig, var väldigt ivrig. Men så var det ju inte riktigt! Mitt i natten blir jag väckt utav en puss på kinden och en röst som jag känner igen. Jag öppnade ögonen och där stod han. Min familj stod i dörröppningen och skrattade åt mig. Jag såg tydligen jätte chockad ut. Men vet ni vad?

Jag trodde helt ärligt att jag drömde. Jag bad Marcelo sticka och så la jag mig under täcket igen. Då sa han "Men Jennifer jag är här? Ser du inte mig?".. Då kikade jag med ett öga och trodde fortfarande att jag drömde. Vi hade inte setts på en månad och en vecka (med tanke på att han studerar i Spanien och är där nu med). Efter en stund gick vi ut i köket, han skulle ta sig en macka. Då började jag förstå att han faktiskt var där! Åh gud vilken härlig känsla det var. Kände mig som en liten prinsessa med världens finaste pojkvän som planerar en sådan fin överraskning.

Tack Marcelo, jag säger bara en sak.. Jag älskar dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: