Hej hallå!

Förlåt för dålig uppdatering men det har hänt en hel del de senaste dagarna och jag har inte mått speciellt bra. Därför har jag inte haft lust eller ork till att blogga. Men nu är jag tillbaka på benen igen, tack vare mina fina vänner!

Idag har jag varit i skolan. Jag behövde öva lite mer på fön tekniken. Men de gick strålande till slut och nu sitter det som sten. Fick också reda på att vi har ett matte och ett svenska prov snart, fan!!
Nu ska jag alldeles strax försöka få i mig lite mat, sedan ska jag förmodligen ut på stan en sväng med ett par fina vänner. Senare ikväll måste jag hem och plugga! Men jag hör av mig lite senare.. Pussen


Gjorde inbakad fläta på Emelie idag, men ja.. Ni ser ju hur de gick! Har inte gjort de sen femman? Men blev rätt nöjd för att det var så länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: