Efter alla omständigheter

Bland både vänner och familj,
så är du den personen jag alltid har litat på och alltid har litat på mest utav alla. Du finns verkligen alltid där, du är min kusin men inte bara de.. Utan verkligen min bästavän!
.
Idag kallar man verkligen alla för "bästavän" hit och dit. Och jag vet att jag har gjort det, en person jag verkligen tyckte om och litade på. Men som sagt, de är alltid (läskigt nog) att utav de man faktiskt litar på mest.. Har så mycket bakom gömda dörrar. De är ju faktiskt de personerna som sårar en mest!
.
Men Emelie, jag vet att du aldrig skulle gömma någonting för mig. Vi pratar verkligen om allt, från topp till tå. Och det är jag så himla lycklig över, är också väldigt lycklig över att ha dig vid min sida. Vi har gått igenom så himla mycket tillsammans, både genom tårar och lyckliga stunder. Du är alltid där och tar emot mig när jag höllt på att fallit. Det är tack vare dig som jag inte ligger ner på marken idag och det är faktiskt tack vare dig som jag är en sådan stark och envis människa. Det är du som fått mig att inse att de inte bara gå att ge upp här i livet, man måste alltid kämpa vidare. Det finns tre starka ord, som jag tillägnar till dig. Jag älskar dig!









Alla minnen med dig, de är dom som står närmst om hjärtat!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar dig <3

2010-10-21 @ 15:22:31
Postat av: Mimmi Singman

Jag tycker att Emelie ska söka sig till en modellargentur!

2010-10-22 @ 15:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: