Bad update

Ja jag vet..
Jag suger på att uppdatera! Men det har hänt så mycket på senaste.. Både roliga och tråkiga saker. Förra veckan, i torsdags natt blev jag väckt utav att min pojkvän står vid sängkanten och väcker mig med en puss på kinden. Jag blev alldeles i chock, jag trodde inte att han var där. Han är ju i Spanien och studerar? I alla fall, jag ligger kvar i sängen ett tag och funderar på om jag verkligen drömmer eller inte. Följer med honom ut till köket, och då börjar jag förstå att han faktiskt är här. Blev så himla lycklig! Han hade planerat allt med min familj och ingen hade berättat någonting för mig. Världens bästa överraskning någonsin!

Igår var jag i skolan, hade stylist lektioner bara. Så det var lugnt! Efter skolan drog jag hem till Marcelo för att klippa hans bror Victor. Och jag kan säga er att det blev riktigt snyggt! Tyvärr, så glömde jag ta före och efter bilder.. Men får väl se till att fota hur de ser ut just nu någon dag. Senare skjussade han hem mig, vi hann åka förbi och köpa lite godis till mig också. Mums! Tog det nämligen bara lugnt igår, skönt.. Har ju precis haft lite snuva, då måste man ta det lugnt. Puss ♥
.
Jag och Emelie här om dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: