Update: Balkongen!

Herregud vad varmt det är!
Man känner att sommaren äntligen har kommit till Sverige. Självklart borde det bli lite varmare för att vara sommar och vara mycket varmare i vattnet. Inte för att jag har tagit första doppet än, men jag är en sådan badkruka.. Så jag väntar nog lite till! Haha.

Just nu sitter jag på balkongen i solen, jobbar och mumsar i mig cheesecake. Man måste ju faktiskt få belöna sig lite med de pengarna man tjänat. Kanske blir det ennu mer? Ska jobba imorgon också. Nu ska jag fortsätta med jobbet och få lite mer bränna. Puss på er! ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men visst, det är ju bara 27.5 grader ute, klart det kan bli lite varmare för att vara "sommar"

2010-05-20 @ 18:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: