Turkiet, kanske grekland?

Vart ska man åka i sommar? Jag och Emelie håller just nu på och tittar på sista minuten resor. Tänk att bara få komma bort en vecka eller två nu i sommar. Jo, jag vet.. Då blir jag ju borta nästan hela sommarlovet med tanke på att jag ska till Gotland 4 veckor men endå..

Skönt att göra någonting utav sommarlovet när det endå är här! Har inte varit utomlands på drygt 2år och känner bara den här känslan nu av att få komma här ifrån lite grann. Så vart är bästa stället nu i sommar?











Ser det inte underbart ut?


Kommentarer
Postat av: linn

härligt att vara borta mycket i sommar ser jätte skönt och härligt typ:D tyvärr kan jag inte ge något restips.

2010-05-27 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: