Solen skiner, kanske bara idag..

Hejsan!
Kom precis innanför dörren, ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Har legat ute i solen på gården tillsammans med Mamma & min syster. Skit fint väder idag igen, tackar gudarna för det! Har lyckats fått ennu mer bränna nu, väldigt brun och fräscht. Färgen kommer väl ennu mer ikväll anar jag också för det är ju då pigmenten börjar arbeta mer..

Det blir ingen Rix FM idag, ska stanna hemma istället med familjen + Marcelo och grilla. Ikväll kör vi på grillpremiär! Första gången nu i år faktiskt.. Länge sen nu! Och väldigt gott ska det bli minsann. Bilder kommer självklart komma upp här på bloggen, så håll ett utkik. Har nämligen fått tillbaka kameran! PUSS ♥


Train - Hey, soul sister
En grym låt jag och mamma pressade idag ute i solen!

Simplesmile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: