Ska iväg på möte!

Hej!
Sitter just nu i köket och gör mig i ordning. Ska alldeles strax på 2 timmars möte, samt informations möte. Lite lång tråkigt kommer det väl bli, men roligt att utbilda sig. Det här är faktiskt första gången i mitt liv jag kommer att jobba "påriktigt". Har annars bara jobbat lite smått hos min pappa på hans företag eller praoat med skolan.. Men det var på 7eleven, kul liksom..?

Ikväll sover jag förmodligen kvar här på Söder, tänkte basta och bubbla lite. Imorgon ska vi på ett till möte, sen blir det födelsedags fiesta! Cristian fyller ju nämligen år. Men jag uppdaterar mer när jag kommer hem. Puss på er! ♥

Lovar att lägga upp dagens outfit när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: