Mors dag, oj!

Hej bitches!
Som ni säkert märker på rubriken så hade jag glömt bort mors dag.. Inte bra! Men jag håller just nu på att betala tillbaka för det. Jag måste städa mitt rum och hjälpa henne med maten. Haha, men det fixar jag. Kom hem igår kväll runt 4-5 tiden, på morgonen pratar jag om då.

Vi hade jätte roligt igår kväll, drog hem till Cristian och festade. Fast man kan ju inte direkt säga att man drack så mycket? Men vi dansade, pratade och bara hade det allmänt trevligt. Det var flera chilienare där borta som lärde mig dansa bättre, tack för det! Haha.. Nu ska jag börja göra mig i ordning, ska fixa mig och senare ikväll åka till Söder tillsammans med Daniella. Ska upp jätte tidigt imorgon på ett viktigt jobb möte! Puss ♥


Har ni gett/gjort något gulligt till eran mamma idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

går du inte i skolan? hur kan du hinna med jobbsaker då:)?

2010-05-30 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: