Just nu:

Sitter just nu och kollar på Bella&Tyra show.
Jag vet helt ärligt inte vad jag tycker om det programmet. Det är inte 100% seriöst och jag tycker inte att de kan leda en show ordentligt. Självklart är programmet väldigt underhållande, beroende på vilken gäst de har.. De två intressantaste gästerna jag har sett i deras avsnitt är när Kissie var där & frisören Bobby.

I programmet sitter alla och babblar i mun på varandra. Dom brukar också avbryta gästen innan den pratat klart. Men de säger BRA saker och visar BRA saker, men i fel tillfälle eller vad man ska kalla det? Sen har jag läst på Tyra's och Kenza's blogg att de ska ha en show ihop snart.. Det programmet kommer nog inte att få lika mycket tittare som Bella&Tyra show nu. Vad tycker ni om Bella&Tyra show?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: