I know you want me back!

Hello!
Jag vet att bloggen har funkat upp och ner, jag lovar att fixa det.. Jag ska försöka så mycket som möjligt med att blogga. Framför allt för eran skull. Det är så mycket med jobbet just nu och skola..

Sitter just nu ute på balkongen i solen med en god liten tallrik cheeesecake och bär i handen. Mums på det! Vaknade för inte så länge sen faktiskt, försov mig som vanligt.. Inte bra! Har fått mamma att skriva på ett avtal med världens bästa elbolag: Telge-Energi. Pröva ni också?

Igår jobbade jag hela dagen tillsammans med Edvin. Vi stod i Enskede och körde ranger, för er som inte vet vad det är.. Strunt samma! Efter jobbet drog jag hem till mamma, la mig i sängen, kollade på några avsnitt utav desperate housewives och sedan somnade jag. Det var inte alls sent när jag gick och la mig igår, runt 12? Och endå så sov jag till 1 idag.. Sjukt hur trött man blir utav jobbet + träningsverk i armarna.. Haha! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: