Hey sexy!

Kom precis hem ifrån Marcelo.. Sitter och äter frukost, klagar över mitt skavsår som jag har på ena hälen och bara njuter utav det härliga vädret. Det låter väl kanon? Är inte direkt på bästa humöret idag, fick GÅ hem i spöregnet. Inte kul alls! Förvånar mig inte om jag är förkyld imorgon bitti.

Sitter just nu och väntar på att min kära vän Daniella ska ringa. Men det verkar gå lite segt för henne! Hon sitter väl antagligen på en viktig lektion eller något liknande.. Idag ska jag ut och jobba, måste som sagt skriva ett avtal till för att komma upp till min budget jag hade igår. Innan sista postbilen åker med posten, som är kl:18.00 (?) I alla fall, nu måste jag snart hoppa in i duschen. Vi hörs! ♥

En sak som fick mig på lite bättre humör nu var att jag såg att min mamma hade fixat och trixat ihop ett collage som bara handla om mig. Kolla här! Söt va?


Tack www.skincare.bloggplatsen.se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: