HEJHOPPGUMMISNOPP

Kom hem ifrån jobbmötet för inte så länge sen. Skönt att ha alla möten klara för den här veckan. Nu är det bara 5 möten kvar, sen tar jag examen i försäljning. Grymt va? Det kommer självklart bli ett svårt prov, men det är någonting jag kommer att klara av. Jag bara känner det!

Nu ska jag alldeles strax ringa Daniella och kolla när hon slutar, vi ska in till stan sen och shoppa lite (bland annat inför Gotland).. Marcelo ska förmodligen också med! Juste! Har jag sagt att vi åker den 5 Juli och kommer tillbaka den 2 Agusti? Ska bli grymt kul, men lite tråkigt att man kommer att behöva spendera sin födelsedag där. Fyller ju år den 7 Juli! Jaja nog pratat om Gotland, känns som att det är det enda jag pratar om nu för tiden? Haha, kommer självklart att lägga upp bilder på det jag köpt. Puss ♥


Jag just nu, i sköna mjukis dressen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: