Acceptera mig för den jag är!

Eller dra, helt enkelt..
Jag är så trött på alla falska vänner man haft i livet! Och de som uttrycker det starka ordet ÄLSKAR, fast de inte ens menar det. Jag kan själv säga att jag har sagt "jag älskar dig" till någon jag senare upptäckt att jag aldrig gjort. Det misstaget har nog alla fått se och gjort. Men idag vet man ju faktiskt vilka vänner som verkligen består. Jag har väldigt många fina vänner jag kan prata med, men de som står mig allra närmst litar jag på mest utav allt och det är därför jag helst håller mig till dom.

Som texten ur en låt:
Tänk alla gånger som vänner sagt, att du bara du är de bästa dom haft. Dom vill ditt bästa med allt men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls.

Jag är i alla fall så himla lycklig över att jag har en person som alltid kommer stå mig närmst om hjärtat! Den personen heter Marcelo Muñoz. Även om han åker till Spanien och ska bo där. Men vi kommer nog att träffas endå ska du se! Lite trisst bara att vi knappt kommer att spendera sommarlovet med varandra för att jag ska bort och sen när jag kommer tillbaka så åker han. Men vi kommer alltid vara närmst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: