Veckans hiss&diss



1. Som ni förstod, SL!

Jag är så himla trött på SL. Dom har verkligen inte tagit tag i alla förseningar denna vinter. Denna vinter kan jag tänka mig att det faktiskt varit svårt för dom att kunna komma i tid överallt men dom har inte försökt tillräckligt.. Värsta vinter trafiken någonsin har varit i år!



2. Att Marcelo ska åka till spanien efter sommaren, runt 1-2år..

Jag kan ju inte direkt säga att jag dissar detta till 100%. Men jag vill inte att han ska åka och att han faktiskt ska det är negativt för mig. Så det fick ligga på denna lista! Men jag är glad för hans skull endå.. Han ska ju faktiskt gå gymnasium i Malaga och gud så skönt han kommer ha det. Hoppas bara att han kommer och hälsar på oss alla under alla lov.. Men vi får väl se hur det blir med det! Kommer sakna honom något otroligt, att han inte kommer finnas där längre varje dag. Det är ju en självklarthet att vi kommer ha kontakt, fast kanske inte lika bra.. Men jag hoppas!

3. Ridstövlar, inte snyggt!

Det är något som har blivit väldigt populärt och snyggt enligt vissa. Men enligt mig ser man bara ut som en flicka i för stora gummistövlar. Jag tycker inte att det passar till något klädesplagg alls! Nej till ridstövlar som anser sig vara mode och till alla som tror att det är snyggt..





1. Att det börjar närma sig vår :)

Visst har det faktiskt varit fint väder de senaste dagarna och blivit ganska mycket varmare? Fast enligt mig vill jag ha en liten snutt värme till. Men helst utav allt vill jag ha sommar. Bästa årstiden om året förutom vissa undantag såklart. Men vintern 2009-2010 har varit den kallaste och jobbigaste vinernt på länge. Nu får det bli ett slut på det!



2. Att jag uppdaterar bloggen mer och att ni faktiskt tycker om det.

Jag vill bara säga till mina läsare att jag diggar dom. Fortsätt läs, kom in hit mer. Så lovar jag att uppdatera mycket bättre med outfits och videobloggar eftersom det är det ni frågar efter hela tiden.

3. Bustier, yes mam!

Bustier är såååååå himla snyggt. Men det handlar ju självklart om att bära den rätt och till rätta outfits. Skulle inte kunna tänka mig att springa runt som Paow och bara ha den på mig tillsammans med en kort midje kjol. Det är helt fel enligt mig! Men nog om det, bustier är något som faktiskt får en att inte bara se sexig ut. Utan att faktiskt se ganska stilren ut. Ja till detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: