Världens bästa!

Jag ville bara lägga in ett snabbt inlägg angående den finaste personen på jorden, Marcelo Muñoz. Jag har aldrig kommit en person på så pass kort tid. Det finns inga ord för hur nära han står mig om hjärtat. Han är verkligen världens bästa vän man någonsin kan få. Jag har börjat insett vilka som är mina vänner och vilka som faktiskt inte är det. Det lärde jag mig genom denna människa! Det finns bara få här på jorden som alltid kommer stå mig närmst och dom vet vilka dom är.

Jag tycker det här med att man säger att man älskar någon. Fast man överhuvudtaget inte ens gör det är ett tecken på att man inte vet vilka man verkligen älskar. Nu i denna ålder är ordet "Jag älskar dig" som ett vanligt uttryck när man bara känt kompis i ungefär 2månader och umgåts dagar i streck. Jag vet att hur länge man känt varandra spelar ingen roll. Men ordet "jag älskar dig" har tappat sin mening. Jag säger aldrig att jag älskar någon längre, förutom till dom som verkligen verkligen står mig närmst.



Marcelo Muñoz, the one who have everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: