This I swear

Hej girls 'n boys.
Kom precis ut ur duschen, kände egentligen för ett mysigt bad. Men det hade jag tyvärr inte tid med. Ikväll bär jag av hem till mamma, har bott hemma hos pappa nu på söder i mer än en vecka. Riktigt skönt har det varit! Dom senaste dagarna har gått till spa, varit med vänner och bara haft det mysigt. Så nu efter all vila, är jag på pigg och på topp humör. Det låter väl rätt bra, hoppas jag? Jag sitter just nu och väntar på att håret ska torka, det är mycket bättre för håret att luft torka har jag hört. Ska börja med det, om jag inte har jätte bråttom såklart. Idag har jag bara legat i sängen och degat tillsammans med Daniella, vi har också kollat på film (Mean Girls). Ända tills Marcelo ringde och hotade mig att jag var tvungen att resa mig ifrån sängen. Illa nog.. Nu ska jag börja sminka mig och fixa mig i ordning. Pussis

Mys i mitt bubbelbad, tillsammans med frugan.

Kommentarer
Postat av: Nina

Är du och Marcello tillsammans?

2010-03-02 @ 17:25:18
Postat av: Jennifer

Svar: Nej! :)

2010-03-02 @ 19:49:32
Postat av: Nina

Men ni är såå söta tillsammans?

2010-03-03 @ 13:31:02
Postat av: Jennifer

Svar: Tack! Men han är inget mer än en vän :)

2010-03-03 @ 20:17:06
Postat av: V

Vrf e inte du och Marre tsm? Ni e ju med varandra hela tiden typ.

2010-03-10 @ 02:59:37
Postat av: Jennifer

Svar V någonting: Men det spelar väl ingen roll om man är med varandra jämt och ständigt? Huvudsaken om man ska bli tillsammans är ju att man ska gilla varandra på ett speciellt sätt. Och de speciella känslorna känner inte vi för varandra..

2010-03-10 @ 11:04:15
Postat av: V

Jo det e sant och du har helt rätt där, men när han börjar dissa andra kompisar och säga att han ska tex träna och att han då egentligen e med dig, då kan man ju börja undra...

2010-03-10 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: