Ingen bra dag heller..

Hej bloggisar! Känner mig alldeles frusen och har satt på alla element på högsta värmen nu. Min farbror var precis upp och hälsade på med sin lilla vovvse. Dom har äntligen gett den ett namn, Sonic. Ballt va? Idag kom jag inte heller iväg till skolan men jag har däremot pluggat som en dåre. Har gjort klart ett steg i svenskan och ett steg i engelska, ska tacka Marcelo som faktiskt fick upp mig 9 imorse! Annars hade jag aldrig hunnit klart. Så imorn blir det massor med redovisningar och ett snack med no läraren.

Ikväll kommer Daniella hit, vi ska äntligen ha våran mys-spa kväll som vi inte haft på riktigt länge. Förut hade vi ju alltid söndagar då vi både bubblade och bastade i timmar innan skolstarten. Riktigt skönt var det och man var len på hela kroppen + ansiktet som en babystjärt. Nu känner man att lenheten i ansiktet börjar släppa lite med tanke på att de är så fruktansvärt kallt ute och huden blir torr. Men det ska det bli ändring på! Igår kväll satt jag och pappa och spelade Monopol. Jag är beroende.

Igår kväll, monopol yeho:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: