I wake up, I'ts a bad day.

God morgon läsare! Ligger just nu i sängen, har inte kommit upp en. Men vad tror ni händer? Jo men självklart dör min mobil, har inget busskort, pappa är och jobbar i gnesta + att jag är på södermalm och min skola ligger i Tumba.. Har nämligen glömt mobil laddaren hemma hos en kompis, och har inga fler utav den laddaren typiskt nog. Men Marcelo får komma hit efter skolan och rädda mig här ifrån. Så det blir bara att plugga hemma idag då. Imorgon måste jag gå till skolan, har engelska nationella och måste plugga lite engelska nu för att jag vill få så bra som möjligt på provet att dom kanske höjer mina steg? Det vore inte fel va? Nu ska jag faktiskt sätta mig och plugga järnet.

Igår var jag lite överallt. Först en sväng förbi södertälje för att köpa ny tungpiercing, har nämligen svalt alla mina. Efter det drog jag Daniella och Marcelo in till stan och fikade på Sandy's. Efter det drog vi hem till min pappa, spelade monopol (jag torskade) och sedan sov jag kvar hos min kära far. Väldigt mysig dag var det! Bloggar mer när jag kommer hem till mamma!

Collage på mig och Emelie Sundberg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: